2. mai 2010

Presentasjon


Hei!
Dette er mittt første blogginnlegg.
Som presentasjonen sier, er jeg en dame på noen og seksti, som nå prøver meg på blogging.
Jeg har drevet med keramikk i 10 år på hobbybasis. Diverse andre kreative uttrykk har jeg også prøvd.
Jeg er nylig blitt pensjonist, og gleder meg til å bruke mere tid på mine hobbyer.
Har keramikkverksted og utsalg i kjelleren.
Som bildet viser er jeg bosatt i Sørvågen i Lofoten.
Viser i dette innlegget eksempel på noen av mine produkter!
Kopp med prikker. Halvtransparent glsur med sateng-aktig overflate. Har flere varianter i diverse farger. 150,- pr.stk.

Mine usympatiske engler :-)
Mange størrelser og uttrykk!

Nærbilde av en av de "snilleste" i flokken!


En god gammel merkevare. I flere størrelser.


1 kommentar:

Glede sa...

Hei og velkommen til Blogglandia! Jeg og Herr Glede kommer gjerne innom igjen, lagrer deg på favoritter. Likte spesielt de prikkete koppene og fisken nederst. ;)